piątek, 1 kwietnia 2011

Sims Średniowiecze

UWAGA :rada dla tych co chcą kupić The Sims Średniowiecze :
ja  już t mam od tygodnia i jeszcze w nią nie gram ponieważ  nie mam karty graficznej ze 256MB pamięci a zeby w to grać trzeba ja mieć będzie mnie kosztować gdzieś tak 90 zł ja kupiłam simsy średniowiecze za 98 zł  były na przecenie i teraz jeszcze muszą dać 90 zł za kartą graficzną czyli zebym mogła wkoncu zagarc w te simsy muszę zapłacić 188zł .WIEC JEZELI CHCECIE TO KUPIC NAJPIERW UPEWNIJCIE SIE CZY MACIE KARTE GRAFICZNA ZE 256 MB nie moge sie doczekac kiedy już w to będe grałą wtedy będe wam pokazywała na wideo albo zdjęcia które tam zrobie:)
Pa:)

1 komentarz:

  1. Ja i tak bym nie kupiła tej gry, bo to kupa forsy, wiadomo. Ale sama ściągnęłam sobie tą gre, ale mam problem ze znalezieniem płyty, bo gdzieś mi zaginęła.

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń