sobota, 26 marca 2011

Spis wszystkich dodatków do wszystkich części Simsów

Dzisiaj odrobinę przydatna notka, mianowicie spis dodatków.
SIMS 1
- Światowe życie
- Balanga
- Randka
- Wakacje
- Zwierzaki
- Gwiazda
- Abrakadabra
Moja opinia : Osobiście nie polecam sims 1 i tych dodatków, ponieważ ( te pierwsze ) zawierają tylko nowe stroje i tylko kilka nowych funkcji. Sims 1 są mało rozbudowane.
SIMS 2
- Na studiach
- Nocne życie
- Własny biznes
- Cztery pory roku
- Podróże
- Zwierzaki
- Czas wolny
- Osiedlowe życie
Moja opinia : 100000 % razy lepsze od the sims 1. Miałam dodatki "Na studiach", "Nocne życie", "Cztery pory roku", "Własny biznes", "Żwierzaki". Nie miałam "podróży" i reszty niewymienionych.
Sims 3
- Wymarzone podróże
- Kariera
- Po zmroku
- Średnowiecze
- Pokolenia ( niewydane )
- Zwierzaki (niewydane)
Moja opinia : Bardzo ciekawe, polecam :)

UWAGA!
Są też akcesoria w których są nowe ubrania, meble itp.

5 komentarzy:

  1. Średniowiecze to nie jest dodatek do 'The sims 3' tylko osobna gra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam najbardziej lubię dwójkę i dodatki z niej : )

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się zdaje że to dodatek do wszystkich części.Albo tak jak MissLaiunia.

    OdpowiedzUsuń
  4. to są szystkie dodatki do sims 2 ??

    OdpowiedzUsuń