sobota, 28 maja 2011

Moja rodzinka ; d

Oto moje dziecko :) Tamara.
Mam jeszcze jedno, ale tym razem mieszka u Tatusia ;d chyba zapomniałam jak się nazywa xd
ale jak Tamara wyrośnie na większe dziecko, będę opiekować się drugim, wtedy będę wiedzieć jak się nazywa i napiszę.
Przyznam się, że lubię gdy moja simka jest samotna, albo przynajmniej z jednym dzieckiem bo wtedy nie jestem "zawalona" sprawami takimi jak: zwiędnięte warzywa w ogrodzie, poczta, gazety po terminie przed moimi drzwiami, brudne mieszkanie... - a to wszystko trzeba posprzątać, pouzupełniać, wygarnąć... nie ma się czasu nawet na wyjście do znajomych, imprezy... ; d . Więc wolę życie uporządkowane i po kolei by mieć czas dla przyjaciół i znajomych ;)




EDIT:
Nareszcie cała rodzina w komplecie ;) (odwiedzam męża i dziecko)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz