sobota, 9 kwietnia 2011

Średniowiecze!

Hej xd Najpierw chcę przeprosić, że nie piszę, ale mam rękę w gipsie, no i to troche trudne.  A więc: MAM THE SIMS 3 ŚREDNIOWIECZE! No co prawda od dwóch tygodni, ale pisze dopiero teraz, bo chciałam się z nimi oswobodzić, zrozumieć większość, itp.  Mam nadzieję, że się nie gniewacie. A więc, po 2 tygodniach grania, stwierdzam, że gra jest świetna. Na początku sie bardzo zawiodłam, ponieważ były jakies zadania, ale teraz widzę, że bez nich byłoby po prostu nudno.  No więc tak: musisz najpierw stworzyć monarchę, aby rządził królestwem. Są misje, które wykonują nie tylko monarchowie. Ale też, np. czarownica, medyk, szpieg, barmanka, kowal... Są tez dwie osoby w jednej misji, np. czarownica- główny bohater, no i monarcha jako pomocnik, lub na odwrót. No i każdy sim ma swoje obowiązki dzienne. Są 2 na dzień i muszą przyznać, że niektóre są dość trudne. Ale reszta spoko. No mam nadzieję, że Was trochę zachęciłam. Tak więc, polecam ten dodatek!

3 komentarze:

  1. Yyy... To dodatek,czy osobna gra? Bo tak myślę,czy kupic...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ściągnęłam średniowiecze :)
    mam nawet płytę :)
    i simsy 3 też :)

    OdpowiedzUsuń